SZÁLLÍTÁS, ÁTVÉTEL:

A szállítás 10.000.- Ft rendelési összeg felett INGYENES!

 

Szállítási határidő:

A központi raktárunkon lévő órák (készleten: több mint 4000 féle) esetén a szállítási határidő átlagosan 1 munkanap a 14 óra elött leadott rendelések esetén.

Az aktuális, modelltől függő szállítási határidőt a rendelés menete folyamán a rendszer automatikusan generálja, amit Ön akár módosítani is tud igénye szerint.

A raktáron lévő órák szállítási határideje, utánvétes csomagküldő szolgálat igénybevétele esetén, rendelés visszaigazolástól számított max. 5 munkanap. Fizetési módként előre utalás választásakor a megrendelt órák szállítási határideje a 2.5.2 pontban meghatározott pénzügyi teljesítéstől, míg bankkártyás fizetésnél a banki tranzakciótól számított max. 7 munkanap.

Személyes átvétel választása esetén a kiválasztott szaküzlet pillanatnyi készlete, illetve a központi kiszállítástól függ az átvehetőség időpontja, melyet a rendelés menete folyamán a rendszer automatikusan generál, amit Ön akár módosítani is tud igénye szerint.

Mindegyik szállítási és átvételi mód esetén a rendelés visszaigazolásunk szerinti határidő az írányadó.

Szállítás:
A megrendelt termékek kiszállítására www.timecenter.hu webáruház szerződéses partnerrel dolgozik, alvállalkozója a:
GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.
A megrendelt termék konkrét kézbesítés időpontjáról, valamint csomagszámáról a webáruház minden esetben e-mail vagy telefon útján értesíti a Vásárlót. A Vásárló felelőssége gondoskodni arról, hogy az e-mailben vagy telefonon közölt időszakban a csomag átvételét biztosítsa. A GLS a csomag feladását követő munkanapon 8-17 óra között szállít a Vásárló által megadott címre, előzetes egyeztetés nélkül. A Vásárlónak az adatainál jeleznie kell telefonszámát azért, hogy ha a kézbesítés közben bármilyen probléma merülne fel, akkor a GLS felvehesse a Vásárlóval a kapcsolatot. A kiszállítási értesítőt követő munkanapon a csomagazonosító szám segítségével a Vásárló is érdeklődhet a csomag állapotáról a GLS Ügyfélszolgálatán.
Az ügyfélszolgálat a 06-1/802-0265 telefonszámon érhető el munkanapokon 7-19 óra között.
A csomagküldő szolgálat az alábbi weblapon is elérhető: http://online.gls-hungary.com/search_stat.php?Lang=1

Átvétel:
A kiszállítás Hétfőtől-Péntekig történik. A Vásárlónak átvételkor meg kell győződnie arról, hogy az általa megrendelt terméket szállították-e részére, illetőleg a kiszállított termék (termékek) mennyiségben és szemmel láthatóan minőségben megfelel(nek) a megrendelésének. Hiánytalan teljesítés esetén az átvételt a Vásárló aláírásával köteles elismerni. Ezt követően hiányosságokra vonatkozó reklamációkat a webáruháznak nem áll módjában elfogadni, kivéve a bizonyítható rejtett hibát.
Amennyiben a rendelés átvételekor a szállítmányon (dobozokon) sérülést talál, úgy a szállító cég átvételi dokumentumán (szállítólevél) a sérülést fel kell tüntetni, illetve jegyzőkönyvet kell felvetetni. Amennyiben ez nem történik meg, akkor a szállítmány kibontása után talált sérült termékekre vonatkozó reklamációját a webáruház nem fogadja el.
Esetleges kifogását a Vásárlónak 3 napon belül jeleznie kell a webáruház ügyfélszolgálatán. Amennyiben a Vásárló az előzetesen egyeztetett időpontban a kiszállított terméket nem veszi át, a sikertelen, illetve az ismételt kiszállítás költsége is a Vásárlót terheli.